Chronos.lt yra internetinė rankinių laikrodžių parduotuvė. O šio straipsnio antraštėje ne be reikalo minimi komunikacijos specialistai. Juk komunikacija glaudžiai susijusi su įvaizdžiu, jo kūrimu (kaip ir laikrodžiai).
Į susitikimą NE su treningais
Kalbant apie komunikaciją (ir, žinoma, apie verslą, kuriam ta komunikacija reikalinga) verta paminėti skambų pavadinimą BlackFlorence.com. Apsilankius šioje interneto svetainėje matomas klausimas „Ar jūsų verslas turi sielą?“ Ko gero, „Black Florence“ žino, kaip tą sielą „įpūsti“. Tačiau verta pridėti, jog ne vien tekstinė informacija yra naudinga, kad verslas augtų.
Įsivaizduokite, jei vienos kompanijos atstovas atvyktų į susitikimą vilkėdamas treningus… Šis pavyzdys puikiai iliustruoja, kad tvarkinga apranga – ne šiaip koks „išmislas“. Niekas neliepia vaikytis madų, bet tvarkingumas – privalumas. O geras aksesuaras – papildymas tiesiai į dešimtuką.
Kiekvienam specialistui – skirtingas laikrodis?
Verslas – plati sąvoka. Kiekvienoje įmonėje – įvairūs specialistai, įvairūs darbai. Gali kilti visokių klausimų:
- Ar normalu, kad darbuotojo laikrodis prabangesnis nei vadovo?
- Ar svarbu, kad laikrodis būtų panašus į vadovo?
- Ar reikėtų skirti porą atlyginimų kokybiškam laikrodžiui?
Palaukite! Kas čia nagrinėjama? Tai kone pataikūniška! Rinktis tokį laikrodį, kuris padėtų kopijuoti vadovo stilių? Keistenybė, o ne sprendimas… Tačiau derėtų aptarti porą kitų dalykų – patogumą ir tikslingumą. Tarkim, dirbant fizinį darbą kažin ar bus tikslinga segėti prabangų klasikinį laikrodį. O solidžios kompanijos biure gali nederėti sportinis laikrodukas. Patarimas – atsižvelgti į kontekstą. Daug ką lemia ir konkreti įmonė. Galbūt vienur labai paisoma etiketo, o kitur žiūrima liberaliai.
Beje, nereikia būti genijumi, kad suprastum, jog tvarkingas, nesubraižytas laikrodis padeda sukurti kitokį įspūdį nei visiškai nusidėvėjęs papuošalas.
O dabar…
O dabar – apie galimybę pasipuošti įsigyjant laikrodį internetu:
- Neįtikėtinai platus asortimentas, kuriame aptinkama ištisa stilių įvairovė.
- Rinkimasis tiesiog būnant prie kompiuterio. Pasidarius puodelį arbatos žvalgomasi į nuostabius laikrodžius, stebimasi gausiu asortimentu.
- Internete paprasčiau sekti akcijas, o tai aktualu, jei nenorite išlaidauti.
- Priimamas konstruktyvesnis sprendimas. Pavyzdžiui, užsukate į prekybos centre įsikūrusią parduotuvėlę. Tikėtina, kad konsultantai norės vienaip ar kitaip įtikinti, kad turite ką nors nusipirkti. Dairantis laikrodžio internete situacija kitokia, nėra įkyrių bandymų ką nors įsiūlyti.
- Atkreiptinas dėmesys ne tik į puikų asortimentą, bet ir į tai, kad pasiūlymai neretai aplenkia tuos, kurių esama tradicinėse parduotuvėse. Kitaip tariant, įvairovė nekukli (pačia geriausia prasme).
Ne vienas ir ne du variantai
Ieškant laikrodžio nereikia blaškytis, paprasčiausiai verta surinkti raides Chronos.lt ir atrasti puikų variantą. O tokių variantų čia nestinga! Ir išpildomi visi lūkesčiai, kokie tik siejami su apsipirkimu virtualioje erdvėje. Taip pat džiugu, kad atradus patinkantį laikrodį nereikia laukti mėnesio, kol jis bus pristatytas. Tai dar vienas svarus aspektas šioje temoje.