Skip to content
Home » 6 pamąstymai apie kosmetiką ir higieną

6 pamąstymai apie kosmetiką ir higieną

  • by
higiena

higiena

Tikriausiai nereikia įtikinėti, kad kiekvienas nori būti gražus. Nereikia aiškinti, kad pasaulyje kasdien nuperkama daug įvairiausių higienos bei kosmetikos prekių. O ką žmonės mąsto šia tema? Skaitantiems toliau – 6 punktai apie kosmetiką bei higieną.

  1. Gaminama įvairiausių rūšių kosmetikos ir higienos priemonių. Pavyzdžiui, užsukę į prekybos centrą rastume ir balinamosios dantų pastos, ir skirtos jautriems dantims skirtos, ir t. t. Reikėtų paminėti ir tai, kad siūlomos prekės – skirtingų gamintojų. Štai apsilankę adresu Pasaulisdelne.lt galite rinktis iš „Elmex“, „Colgate“, „Meridol“, „Oral-B“, „Sensodyne“, „Theramed“ produktų.
  2. Kokią dantų pastą pasirinkti? Kokius skutimosi reikmenis įsigyti? Tai – pora klausimų, kamuojančių pirkėjus. O tai, kad į galvą ateina vienas ar kitas pavadinimas, yra komunikacijos, rinkodaros bei reklamos specialistų nuopelnas. Tiesa, jei domina būtent komunikacija, virtualiu adresu apsilankyti pakviestų BlackFlorence.com.
  3. Trečias pamąstymas susijęs su atsirinkimu. Juk vien Lietuvoje pasiūla stulbinanti. Bet nėra reikalo nusipirkti šešių skirtingų tūtelių dantų pastos. Kad ir kaip pirkėjai viliojami, visuomet svarbu išlaikyti blaivų protą. Žinoma, tai nereiškia, kad kosmetika, higiena turėtų būti paskutinėje vietoje, tačiau viskas, kaip sakoma, su saiku.
  4. Globalizacijos įtaka produkcijos importui. Dabar kalbos apie globalizaciją ne tokios garsios kaip anksčiau, bet šis reiškinys anaiptol nepasitraukęs iš akiračio. Kaip jau rašyta, produktų asortimentas itin platus, ir reikia priminti, kad globalizacijos įtaka čia ne paskutinėje vietoje.

Jei „Google“ paieškoje sąmoningai padarytumėte klaidą ir rašytumėte ne „globalizacija“, o „Blobalizacija“, sistema vis vien siūlytų variantą su g raide. Tai patvirtina, koks tai žinomas ir svarbus reiškinys ir kiek daug informacijos yra sukaupta.

  1. Internetinėse parduotuvėse – dar daugiau variantų. Kaip ką tik buvusiame ketvirtajame punkte nurodoma, globalizacija atlieka nemenką vaidmenį asortimento gausumui. O įdomiausia tai, kad pasirinkimo laisvė dar didesnė internetinėse parduotuvėse. Vis dėlto pabrėžtina, jog perkant internete pirmu smuiku griežia įsitikinimas pardavėjų sąžiningumu. Tarkim, galite puikiai apsipirkti Pasaulisdelne.lt, bet tikrai suabejosite, ar įsigyti skutimosi reikmenų iš kokio nors portalo, rašančio „pyrkite pas mus ir džeukitęs shaunjomis prekemis“.
  2. Kiekvienas žmogus yra individualus. Kodėl tai akcentuojame? Ogi todėl, kad kartais pasitaiko įkyrių rekomendacijų. O, tas produktas yra pats geriausias! Imkite štai šį, jis padėjo man, todėl ir jums padės. Ir taip toliau. Tačiau atsižvelgiant į paprastą tiesą, kad kiekvienas žmogus yra individualus, išaiškėja štai kas: jei tam tikra dantų pasta kuo puikiausiai tiko jūsų kaimynui, nebūtinai tiks ir jums.

Susumuojam: turim šešis aspektus, susijusius su kosmetika ir higiena. Gali kilti visokių klausimų, pasirinkti ne visada lengva. O paskiausiai paminėtas individualumas tarsi išvis sumaišo kortas ir palieka nežinioje, koks dalykas konkrečiu atveju labiausiai tiktų. Bet… tereikia pasiteirauti specialisto. Tada ir kosmetikos, higienos pirkinys bus tikslingas.

 

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *